امتیاز 5 از 5 | از بین 1 امتیاز دهنده به مجسمه مسیح

بازدید از مجسمه مسیح تور برزیل : هر آنچه که باید قبل از رفتن به برزیل بدانید

مجسمه مسیح بهترین جاذبه ای ست که باید در ریو و تور برزیل ببینید . راهنمای سفر ما همه چیزهایی را که باید قبل از بازدید از یکی از مشهورترین مجسمه‌های جهان، در تور برزیل بدانید را پوشش می‌دهد.

احتمالا آن تصویر را میلیون ها بار دیده اید. مجسمه سفید بتونی غول پیکر مسیح رستگار با دستانش ، مشرف به چشم انداز کوهستانی و سواحل هیجان انگیزترین شهر برزیل، ریودوژانیرو.

این منظره در عکس ها تاثیرگذار است، اما واقعیت حتی بهتر و جذاب تر است. این مجسمه بیش از 90 سال است که از ریودوژانیرو محافظت می‌کند (اگرچه ایده قرار دادن آن در آنجا حتی قدیمی‌تر بود) و امروزه، احتمالاً هیچ‌کس نمی‌تواند منظره شهری ریو را بدون مجسمه برجستگی در کوه کورکووادو تصور کند و این یکی از جذاب ترین چیز های تور برزیل است.

گردشگران از همه مذاهب رانده می شوند تا از محبوب ترین و نمادین ترین جاذبه ریو، مسیح رستگار، دیدن کنند و پس از آن از مکان های دیدنی استثنایی دیگری مانند کوه شوگرلوف یا کوپاکابانا که همه در برزیل است دیدن کنند.

مجسمه عیسی در سال 2007 در فهرست عجایب جدید جهان قرار گرفت و از آن زمان ستاره آن به شدت می درخشد.

در طول سفر خود به آمریکای جنوبی، ما در تور برزیل آمازون پرو از یکی دیگر از شگفتی های جهان جدید، ماچو پیچو در پرو بازدید میکنیم، و اگرچه هر دو مکان دیدنی بسیار متفاوت هستند، اما یک وجه مشترک دارند.

هاله ای از منحصر به فرد بودن که شما را با هیبت در مقابل آن بایستید.

مجسمه مسیح مکانی است که در تور برزیل باید از آن بازدید کرد.

 

اطلاعات در باره ی مجسمه مسیح


- ایده ساخت مجسمه مشرف به کوه کورکووادو در سال 1920، پس از جنگ جهانی اول، زمانی که نمایندگان جمهوری برزیل احساس کردند که این کشور به نمادی برای تقویت دوباره ایمان خود نیاز دارد، ظهور کرد.

- این مجسمه 700 متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد و در پارک ملی جنگل تیجوکا در برزیل قرار دارد.

- بازوهای مسیح نجات دهنده 28 متر عرض دارند.

- یک کلیسای کوچک در پایه مجسمه از سال 2006 وجود دارد.

- ساخت و ساز مسیح نجات دهنده در سال 1931 به پایان رسید.

- این مجسمه 30 متر ارتفاع دارد و بر روی پایه 8 متری ایستاده و 635 تن وزن دارد.

 

بهترین زمان برای دیدار از مجسمه مسیح چه زمانی است


به طور کلی، انتخاب زمان مناسب می تواند به طور قابل توجهی بر تجربه شما تأثیر بگذارد، اما متأسفانه، پیش بینی اینکه چه تعداد از مردم قصد دارند در روزی که شما انتخاب کردید، به دیدار مجسمه مسیح بروند دشوار است.

معمولاً بهتر است از این مجسمه در روزهای هفته بازدید کنید تا آخر هفته که بسیاری از مردم محلی برزیل از این بنای دیدنی دیدنی بازدید می کنند.

آماده باشید که مجسمه مسیح یکی از پربازدیدترین مکان ها در برزیل است، به همراه آبشار ایگوازو، که از هر دوی این مکان ها در تور برزیل بازدید خواهیم کرد.

برای جلوگیری از شلوغی، توصیه می‌شود صبح زود، مثلاً حدود ساعت 8:30 صبح یا بعد از ظهر، بعد از ساعت 3:30 بعد از ظهر از کوه کورکووادو دیدن کنید.

 

چه چیزهایی برای رفتن به مجسمه مسیح نیاز است


به طور کلی در ریودوژانیرو هوا واقعاً گرم است، اما ممکن است در سکوی تماشای هوا ابری و باد باشد، بنابراین هوا به راحتی سرد می‌شوید، یک ژاکت گرم یا ژاکت پشمی اضافه کنید.

برای قدم زدن در ریودوژانیرو کفش راحتی بپوشید.

یک کوله پشتی راحت برای قرار دادن میان وعده، آب، لباس های اضافی و چتر بردارید.

در صورت بارندگی، یک چتر همراه داشته باشید.

هر روز در برزیل از کرم ضد آفتاب با SPF 50+ استفاده کنید.

یکی از بهترین مناظر بر فراز ریودوژانیرو را خواهید داشت و دوربین خود را به همراه داشته باشید.

 

 

 

تور برزیل آمازون 24 شهریور تا 5 مهر

تور برزیل آمازون پرو 24 شهریور تا 13 مهر